Najczęściej zadawane pytania.
1. Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia?
Możliwości odbioru zamówienia są dostępne w zakładce Czas i koszty dostawy.
2. Co zrobić, jeśli zapomniałem podać numeru NIP do faktury podczas składania zamówienia?
Nie ma możliwości wystawienia faktury z NIP do paragonu bez NIP.
Zgodnie z nowelizacją Ustawy o podatku VAT od dnia 01.01.2020 fakturę do sprzedaży zarejestrowanej na kasie fiskalnej i potwierdzonej paragonem można wystawić wyłącznie w przypadku, gdy paragon zawiera NIP
- Fakturę bez numeru NIP można wystawić tylko i wyłącznie na osobę fizyczną na jej potrzeby osobiste.
3. Co zrobić, jeśli na stronie jest informacja, że interesującego mnie produktu nie ma w magazynie?
W takiej sytuacji bardzo prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
4. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Niestety, nie ma takiej możliwości.
5. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Podgląd zamówienia jest możliwy w panelu klienta po kliknięciu w „moje konto” na stronie sklepu.
6. Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
Niestety, nie ma takiej możliwości.
7. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Niestety, nie ma takiej możliwości. Możliwa jest wyłącznie wysyłka zamówienia na terenie Polski.
8. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Możliwe formy płatności w crewshop.pl:
- BLIK
- Przelew natychmiastowy
- Google Pay
- Karta płatnicza
Więcej szczegółów na temat form płatności zamieściliśmy w dziale Formy płatności.
9. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot środków na konto, z którego była dokonana płatność do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu przez PHZ Baltona S.A.
10. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Pieniądze są zwracane przelewem na konto, z którego dokonano płatności za zamówienie.
11. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
W takiej sytuacji bardzo prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.